Twój sukces w sieci
z naszą kampanią Google Ads

  • 20 000+ pozyskanych leadów
  • 35 000+ pozyskanych połączeń telefonicznych
  • 5.0 ocena w Google
  • 70+ publikacji edukujących
  • Regularni uczestnicy największych konferencji, szkoleń i targów marketingowych

średnio zwiększamy ilość konwersji o 210%

Ile kosztuje reklama w Google Ads (AdWords)?

Koszt reklamy w Google Ads zależy od wielu czynników, takich jak konkurencyjność branży, lokalizacja, liczba i rozmiar kampanii oraz Twoje cele marketingowe. Nasza wycena kampanii obejmuje trzy kluczowe elementy:

  1. Budżet reklamowy – fundusze przekazywane bezpośrednio do Google na wyświetlanie i kliknięcia reklam. Zalecamy miesięczne budżety reklamowe zaczynające się od 1000 zł.

  2. Opłata startowo-aktywacyjna – jednorazowa opłata, która pozwoli rozpocząć prace naszego specjalisty Google Ads dla Ciebie (analiza konkurencji i stworzenie pierwszych reklam w systemie).

  3. Kompleksowa obsługa konta reklamowego – wynagrodzenie za stworzenie, prowadzenie, optymalizację oraz bieżące zarządzanie kampanią reklamową. Rozliczenie raz w miesiącu na podstawie faktury proforma (vat 23%).

Pomożemy Ci wybrać odpowiedni budżet reklamowy, który pozwoli osiągnąć Twoje cele marketingowe. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać szczegółową propozycję i wycenę współpracy w zakresie Google Ads.

Obsługa Google Ads 🎯

Dotrzyj do klientów w Twoim mieście, województwie czy kraju. Indywidualna wycena dopasowana do Twojego biznesu.
już od 795 zł miesięcznie netto
  • Indywidualny dobór strategii i planu działania
  • Szybki start kampanii - zazwyczaj do 10 dni roboczych
  • Elastyczna umowa z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc
  • Raport raz w miesiącu + bieżący dostęp do konta Ads
  • Minimalny budżet reklamowy - 1000 zł miesięcznie
  • Stały kontakt z dedykowanym specjalistą Google Ads
Bestseller

Google Ads - 6 prostych kroków na start

Bezpłatna konsultacja

Wypełnij formularz, a odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej jest to możliwe.

Otrzymasz ofertę w ciągu 24h

Po wstępnej konsultacji, wycenimy realizacje kampanii reklamowej.

Podpisanie elastycznej umowy

Kiedy ustaliliśmy cenę i zakresu usługi, podpisujemy umowę.

Podsumowanie wdrożonych kampanii

Po uruchomieniu reklam, informujemy o wdrożonych rozwiązaniach.

Start kampanii Ads - do 10 dni roboczych

Zaczynamy tworzyć kampanie, zgodnie z omówionymi warunkami oferty.

Regularna aktualizacja i optymalizacja konta Ads

Nasz specjalista obserwuje konto i wprowadza zmiany wynikające z zebranych danych.

Zacznij przyciągać klientów skutecznie z Google Ads. 
Wycena już w 24h!

średni czas odpowiedzi na zapytanie to 32 minuty

Google Ads kontakt Warszawa

FAQ Google Ads

1. Jak wygląda współpraca z nami w zakresie usługi Google Ads?

Nasza usługa obejmuje tworzenie i zarządzanie płatnymi reklamami w Google, które są ukierunkowane na zwiększenie widoczności Twojej firmy, przyciągnięcie ruchu na stronę i generowanie leadów oraz sprzedaży.

Google Ads pozwala na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów, którzy aktywnie szukają produktów lub usług w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej. Docierasz do klientów od razu, nie musisz czekać na efekty tak długo jak w pozycjonowaniu SEO.

Wspólnie dobierzemy kampanie, które najlepiej sprawdzają się w Twojej branży. Oferujemy wszytskie rodzaje kampanii: Search, Dynamiczne, Produktowe, Displayowe, GDN, Remarketingowe, Performance Max AI oraz Video YouTube. Naszym celem jest dobranie takiego mixu kampanii, który przyniesie Twojej firmie jak największe korzyści.

Tak, współpracujemy z Tobą, aby ustalić budżet, który pasuje do Twoich celów biznesowych i oczekiwań. Naszym zadaniem jest optymalizacja wydatków, aby maksymalizować zwrot z inwestycji. Minimalny zalecany budżet reklamowy to 1000 zł netto + nasze wynagrodzenie za obsługę kampanii, koszt od 795 zł netto miesięcznie.

Otrzymujesz raz w miesiącu raport podsumowujący, który posiada informacje na temat kliknięć, wyświetleń oraz konwersji. Posiadasz również bieżący dostęp do swojego konta Ads, gdzie możesz sprawdzać statystyki kampanii.

Tak, przeprowadzamy dogłębne badania słów kluczowych i tworzymy indywidualne treści reklamowe, aby zwiększyć skuteczność Twoich kampanii.

Po ustaleniu strategii i przygotowaniu materiałów, kampania może zostać uruchomiona w ciągu kilku dni (zazwyczaj trwa to maksymalnie 10 dni roboczych).

Google Ads jest skuteczne dla większości biznesów, ale kluczem do sukcesu jest dobrze zaplanowana strategia i ciągła optymalizacja konta. Obsługujemy m.in. firmy lokalne (np. usługi świadczone na określonym obszarze, siłownie, restauracje, salony, sklepy), ogólnopolskie, B2B, B2C oraz ecommerce.

Tak, w trakcie i po zakończeniu współpracy z nami będziesz miał dostęp do konta za pomocą swojego maila. Nawet jeśli zdecydujesz się zakończyć z nami współpracę to nie utracisz już stworzonych przez nas reklam i kampanii. My tylko zarządzamy kontem, ty jesteś jego właścicielem.

Elastyczna umowa podpisywana jest na okres 6 miesięcy (z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc), jeśli jesteś zadowolony ze współpracy, umowa przechodzi na czas nieokreślony.

Wystarczy, że wyślesz nam wypowiedzenie w formie skanu na maila. Nie wymagamy wysyłania listów, wszystko możesz zrobić z domu.

Gdzie mogłeś nas spotkać?

Co zyskujesz?

Optymalizacja kampanii

Kompleksowa optymalizacja

Twoja pierwsza kampania? Prowadzenie kampanii dla nowych jak i istniejących kont. Oferujemy pełną optymalizację, co obejmuje audyt istniejącego konta, ustawienie śledzenia konwersji, dobór słów kluczowych a także rozwijanie strategii targetowania reklam.

Zwiększenie konwersji

Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego biznesu, klienci doświadczają nawet kilkukrotnego wzrostu w konwersjach, co przekłada się na zwiększone przychody ich firm.

Konwersja
indywidualna obsługa

Indywidualne podejście

Każda nowa kampania Google Ads jest dostosowywana do indywidualnych potrzeb klienta, co obejmuje szczegółową analizę słów kluczowych, struktury kampanii i branży.

Regularne śledzenie

Zapewniamy głęboką analizę analityczną i dostarczamy wartościowe raporty online, które pozwalają śledzić cel kampanii w Google Ads.

raport
Eksperymentowanie

Eksperymentowanie

Nieustannie testujemy i optymalizujemy system Google Ads, eliminując bezwartościowe słowa kluczowe. Zwiększamy skuteczność kampanii precyzując coraz dokładniej grupę docelową.

Wysoka skuteczność reklam

Nasze doświadczenie w zarządzaniu kampaniami w sieci przekłada się na wyższą skuteczność reklam, co prowadzi do lepszych wyników w mniejszym czasie oraz zmniejszeniu kosztu konwersji.

skuteczność

Co to jest reklama w Google Ads (Adwords) i jak działa?

Internet to miejsce, gdzie codziennie przeprowadzane są miliardy wyszukiwań, a większość stron z wynikami zawiera konto Google Ads. Finansowane przez przedsiębiorstwa, kampanie w wyszukiwarce Google stanowią efektywny sposób na przyciąganie odpowiednich, zainteresowanych użytkowników na Twoją stronę internetową w momencie, gdy poszukują produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę.

W tym opisie poznasz istotę kampanii w Google, zrozumiesz, jak działają systemy reklamowe sieci wyszukiwania, oraz dowiesz się, dlaczego warto promować swój biznes w kampaniach reklamowych Google.


Jak działa konto Google Ads?

Google Ads (dawniej Google AdWords) to platforma reklamowa typu pay-per-click (PPC – cost per click) oferowana przez Google, która umożliwia firmom zwiększenie swojej widoczności w różnych serwisach Google. Najpopularniejszym rodzajem reklamy w Google Ads są reklamy wyszukiwawcze, które pojawiają się na stronie z wynikami wyszukiwania dla zapytań związanych z produktami i usługami reklamodawcy. Firmy korzystają również z Google do uruchamiania reklam displayowych, reklam zakupowych, reklam na YouTube i innych.

 

Typy kampanii Google Ads krok po kroku:

Sieć wyszukiwania

Po wpisaniu w wyszukiwarkę produktu, wyświetla się on na samej górze wyszukiwania, dzieje się to dzięki Google Ads. Poniżej przedstawiono przykład strony SERP Google zawierającej reklamy. Istnieją dwie sekcje wyników płatnych: jedna powyżej wyników organicznych, a druga poniżej.

co to są reklamy google – płatne vs organiczne wyniki na serp
co to są reklamy google – płatne vs organiczne wyniki wyszukiwania
 

Reklamy displayowe Google Ads

Możesz również uruchomić kampanie w sieci reklamowej, które pojawiają się w Google Display Network – szerokiej sieci zewnętrznych stron, które zgodziły się wyświetlać reklamy Google. Reklamy te mogą być w formacie tekstu, obrazu, wideo lub rich media i można je kierować na różne sposoby, na przykład poprzez grupy odbiorców i remarketing. Płacisz dopiero za kliknięcie w reklamę w sieci reklamowej google.

przykład reklama displayowa google
reklama displayowa google
 

Reklamy zakupowe (produktowe) Google Ads

Google zakupy  pojawiają się zarówno na standardowej stronie SERP, jak i na karcie zakupów. Te reklamy działają inaczej niż standardowe reklamy wyszukiwawcze, ponieważ nie możesz wybierać fraz kluczowych. Zamiast tego utrzymujesz szczegółowy katalog swoich produktów, a Google Shopping dopasowuje je do zapytań. Możesz jednak określić, dla jakich fraz kluczowych nie chcesz, aby Twoje reklamy się pojawiały. Dostosowane są do sklepów internetowych.

przykład reklamy zakupowej google ads
przykład reklamy zakupowej google ads
 

Reklamy na YouTube

Jako że Google jest właścicielem witryny YouTube, reklamowanie na tej platformie odbywa się za pośrednictwem Ads. Możesz tworzyć reklamy wideo, tekstowe lub displayowe, które wyświetlają się przed filmami i w innych miejscach na witrynie. Targetowanie reklam na witrynę YouTube działa podobnie do targetowania reklam displayowych.

Reklama Youtube Google Ads

 

Dlaczego reklamy Google Ads pojawiają się na stronie wyszukiwarki?

Kampanie Google są skoncentrowane wokół fraz kluczowych, które ludzie najprawdopodobniej użyją podczas wyszukiwania swojego produktu. Gdy reklamodawcy tworzą kampanię wyszukiwawczą w Ads, tworzą reklamę z konkretną ofertą i wybierają listę słów kluczowych, które są związane z ofertą. Gdy ktoś wyszukuje coś w Google, wyszukiwarka sprawdzi, czy jacyś reklamodawcy licytują frazy kluczowe związane z tym zapytaniem. Jeśli tak, reklamy pojawią się na tej stronie wyszukiwarki.

Jak Google decyduje, które reklamy pokazać? Kluczowe jest zrozumienie mechanizmu aukcji.

Jeśli, gdy ktoś wyszukuje coś w Google, reklamodawcy licytują frazy kluczowe związane z zapytaniem, Google wprowadzi wszystkie słowa kluczowe do aukcji, które uznaje za istotne – jedno na konto.

Najpierw przydzieli każdemu słowu kluczowemu ocena jakości w skali od 1 do 10, na podstawie jego związku z zapytaniem i innych czynników. Następnie przydzieli każdemu słowu kluczowemu wynik Ad Rank, mnożąc jego ocena jakości przez maksymalną ofertę odpowiadającego reklamodawcy. Reklamy z najwyższymi wynikami Ad Rank są wyświetlane.

Co to jest PPC? - jak działa aukcja Google Ads​

Aby „wygrać” aukcje i zobaczyć swoją reklamę Google dla odpowiednich fraz kluczowych, musisz zoptymalizować swoją ocena jakości i kwotę oferty. Im wyższa twoja ocena jakości, w połączeniu z kwotą oferty, tym lepsze pozycjonowanie reklamy. 

Następujące czynniki (między innymi) wpływają na twoją ocena jakości:

  • Związek Twojej reklamy Google z zapytaniem
  • Związek słowa kluczowego Google z Twoją grupą reklam
  • Związek Twojej reklamy ze swoją stroną docelową
  • Historyczny współczynnik klikalności (CTR) reklamy i jej grupy reklam
  • Ogólna historyczna wydajność konta

 

Istnieją również ogólne korzyści z posiadania wysokiej ocena jakości:

  • Niższe koszty – Google nagradza reklamodawców z wysokimi ocena jakości, obniżając ich koszt za kliknięcie (CPC), co pomaga poprawić ROI.
  • Większa ekspozycja – Gdy masz wysokie ocena jakości, Twoje reklamy będą wyświetlane częściej, w lepszych pozycjach na stronie SERP – na górze vs na dole strony. To pozwala Ci zdobyć więcej kliknięć i konwersji bez konieczności podnoszenia swoich ofert.
 

Koszty

Koszt zależy od wielu czynników, w tym konkurencyjności Twoich fraz kluczowych i branży, Twojej lokalizacji geograficznej, jakości Twoich kampanii reklamowych i innych.

Średni koszt

W Polsce średni koszt za kliknięcie dla reklam wyszukiwawczych Google we wszystkich branżach wynosi około 3,50 zł. W innych krajach średnie koszty są często znacznie wyższe.

Rodzaje kampanii w Google Ads

wyszukiwarka

Reklamy w wyszukiwarce

Usługa skupiająca się na tworzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce. Dzięki temu Twoja firma może efektywnie dotrzeć do docelowej grupy odbiorców w momencie, gdy szukają oni produktów lub usług, które oferujesz.

reklamy display

Reklamy displayowe

Dynamiczna forma promocji, która wykorzystuje atrakcyjne wizualnie banery i grafiki umieszczane na różnych stronach internetowych. Ta metoda pozwala na zwiększenie świadomości marki i docieranie do szerokiego grona potencjalnych klientów.

produktowa google ads

Reklamy produktowe

Skuteczny sposób na prezentowanie konkretnych produktów lub usług Twojej firmy bezpośrednio w wynikach wyszukiwania i na platformach e-commerce. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, reklamy te dotrą do osób zainteresowanych zakupem, zwiększając sprzedaż i widoczność.

video

Reklamy wideo

Dynamiczny i angażujący sposób na promowanie Twojej marki, produktów lub usług. Wykorzystując siłę obrazu i dźwięku, tworzymy kampanie, które przyciągają uwagę i pozostają w pamięci odbiorców.

remarketing

Remarketing

Pozwala na ponowne dotarcie do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową. Umożliwia wyświetlanie spersonalizowanych reklam tym osobom, kiedy przeglądają inne strony w sieci Google.

Performance ads

Performance Max AI

Wykorzystuje uczenie maszynowe do optymalizacji kampanii reklamowych w całym ekosystemie Google. Pozwala na automatyczne dostosowanie reklam do różnych formatów i kanałów, takich jak wyszukiwarka, Shopping, YouTube, czy Gmail, maksymalizując konwersje.

5/5 - (18 votes)